.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های نشست استانداران بعد از انقلاب در مازندران
کشاورزیان (استاندار اسبق مازندران)، مرتضی حاجی ( وزیر سابق دولت خاتمی)، شفقت (استاندار فعلی بوشهر)، پنجه فولادگران، رحمان زاده، صالحی و قربانی از استانداران ادواری مازندران بودند که در این نشست ...
حاشیه های نشست استانداران بعد از انقلاب در مازندران

نشست کمیته فرعی استانداران پس از انقلاب اسلامی در مازندران حاشیه هایی را به همراه داشت که در کمتر جلسه ای بوجود می آید.

به گزارش شمال نیوز ، هتل سالار دره ساری شامگاه پنج شنبه شاهد حضور تعدادی از استانداران پس از انقلاب اسلامی مازندران با میزبانی استاندار فعلی بود.

* نماینده ولی فقیه در مازندران و سید علی ادیانی راد به عنوان دبیر مجمع نمایندگان مازندران از میهمانان ویژه این نشست بودند که هر کدام سخنرانی هایی را ایراد کردند. رهی استاندار مازندرانی سمنان، دبیر و مسئول هماهنگی مجمع استانداران پس از انقلاب کشور و معاونان برنامه ریزی و پشتیبابی استاندار مازندران از دیگر میهمانان این نشست بودند و علاوه بر آن حضور فرزندان برخی از استاندران نیز قابل توجه بود.

* در ابتدای جلسه به علت فوت آقایان مرحوم مجد آرا، مرحوم عبدالعلی مصحف و مرحوم دکتر سید احمد طباطبایی استانداران فقید مازندران با درخواست استاندار مازندران فاتحه ای برای شادی روح آنان تلاوت شد. البته به گفته کریمی از فرزندان این افراد دعوت به عمل آمده بود که تنها فرزند مرحوم مصحف توانسته بود در این جلسه حضور پیدا کند.

* کشاورزیان (استاندار اسبق مازندران)، مرتضی حاجی ( وزیر سابق دولت خاتمی)، شفقت (استاندار فعلی بوشهر)، پنجه فولادگران، رحمان زاده، صالحی و قربانی از استانداران ادواری مازندران بودند که در این نشست حضور داشتند و بوشهری، رفیعی پور، طاهایی، مفیدی، گرانمایه پور و انصاری از دیگر استانداران سابق مازندران بودند که در این نشست حضور نیافتند که کریمی علت این عدم حضور را ارسال با تاخیر دعوتنامه و مشغله های کاری و مدیریتی آنان عنوان کرد.

* پس از سخنرانی کریمی استاندار مازندران و ادیانی راد دبیر مجمع نمایندگان مجلس کلیپی با عنوان " یاد باد آن روزگاران، یاد باد" که از سوی روابط عمومی استانداری مازندران از فعالیت های استانداران سابق تهیه شده بود پخش شد که به علت نمایش عکس ها و فیلم های افتتاحیه ها، بازدید ها و جلسات مختلف 30 سال گذشته با حضور روسای جمهوری دولت های قبل در سنین جوانی مدعویین، حاضرین را به وجد آورد و خاطره هایی را در ذهن آنان زنده کرد که چند خاطره نیز بازگو شد.

* مرتضی حاجی بیشتر از همه افراد حاضر در جلسه در این فیلم دیده شد که شاید به علت حضور دو دوره در مسند استانداری مازندران در سال های 59 تا 61 و 65 تا 68 بود.

* پخش فیلم ها و عکس هایی از حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید رجایی، آیت الله هاشمی رفسنجانی و خاتمی به عنوان روسای جمهور وقت در مازندران و به خصوص دیده شدن کریمی استاندار فعلی مازندران در کنار کشاورزیان استاندار سالهای 71 تا 72 و 76 تا 79 برای خبرنگاران جالب بود.

* برگزاری مراسم های افتتاحیه، بازدید های مختلف و سخنرانی هایی در راستای دعوت از سرمایه گذاران و توسعه استان از نقاط مشترک کلیه استاندران بود که در این فیلم کاملا مشهود بود.

* حضرت آیت الله طبرسی در ابتدای صحبت های خود آقای بوشهری را که در قید حیات هست را در کنار دیگر استانداران سابق فوت شده یاد کرد و برای ایشان نیز طلب مغفرت کرد که با واکنش برخی حاضرین در جهت اعلام اینکه آقای بوشهری در قید حیات هستند مواجه شد و با عنوان اینکه کاغذی که به ایشان دادند اسم آقای بوشهری در کنار متوفیان دیگر خط خورده است خود را بی تقصیر اعلام کرد.

* مشکلات کشاورزی و عدم توسعه آن، توجه به صنعت گردشگری، ساماندهی دریا، واردات بی رویه، اعتماد به بخش خصوصی، اشتغال جوانان از نکات کلی بود که اکثر استانداران سابق حاضر در جلسه از آن صحبت کردند و انتقاد هایی نیز به وضعیت فعلی کشور و سیاست های کلی آن نیز داشتند.

* در این جلسه نکات کلی مطرح شد که در اکثر جلسات فعلی استان و کشور مطرح می شود و مطمئنا در مدیریت های 30 سال گذشته نیز بحث و تبادل نظر شده است. شاید به دلیل اینکه این جلسه نخستین نشست بود و مدیران سابق حاضر در جلسه آشنایی کافی با وضعیت فعلی استان نداشتند به کلی گویی پرداختند ولی جدا از جنبه مثبت گردهمایی مدیرانی با تفکرات مختلف سیاسی، بهتر است آقایان حاضر در این گونه نشست ها با فکر و برنامه حضور پیدا کرده تا در راستای توسعه استان گامی برداشته شود.

* عکس یادگاری استانداران سابق و فعلی مازندران پایان بخش این نشست بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.